Stressig morgon!

Sov fram till nio imorse i godan ro om att vi började 13ak... vilket tydligen var väldigt fel! Halv tio kom nämligen ett sms från Rally som berättade att han skulle ta bilen och först då reflekterade jag över att kolla schemat... crap, datalabben var tydligen 10ak och inte 13ak! Grr. Tur att Rally hade bil så Ankan och jag hann faktiskt med både make up och frukost innan Rally kom om hämtade upp oss :) Tack Rally! Hem åkte vi med Fredrik då Rally skulle tigga plankor efter skolan... tur att Fredrik finns!

Sen jag kom hem från skolan har jag inte gjort så jättemycket men jag har i alla fall tvättat och funderat på att göra CADen. Har ett häfta på 70 sidor som ska göras så det är väll egentligen bara att sätta igång. Har bara ett litet problem... fattar inte om det är ACD-A jag ska använda eller ACA_Sve. VI har mailat och frågat så hoppas på ett svar ganska så snart :)

Btw, har jag visat mitt fina mobilfodral som Ankan har virkat till mig?! :)
Så sjukt fint! LOVE IT!

Foto: Ankan

Kommentarer
Postat av: Ankan

Tack Rallt å Freddie!! <3 Fan va väck vi är Mandy!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback