Snoozy morning!

Vaknade 05:29 och tänkte "Ohno, måste upp om en minut" innan jag insåg till min förtjusning att det var hela en timme och en minut kvar! Vaknade därefter 06:00 och innan jag tittade på klockan tänkte jag åter igen "ohno, måste upp" men då var de en halvtimme kvar. Känns som jag har snoozat en evighet denna morgon :)

Idag kommer mamma och pappa hem från deras Greklandtripp. De ha varit borta och brorsan och jag har varit ensamma hemma hela veckan. Lagat på tok för lite och aldrig handlat, om man bortser från att brorsan köpte mjölk och yogurt igår.

Hoppas de inte tycker det är alltför stökigt här hemma :) Men viktigast av allt är väll ändå att alla blommor (39 blomkrukor + rabatter) har överlevt!! :D WE DID IT!

Frulle nu! Om nom nom

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback