100 sanningar

Hade ju faktiskt nästan glömt bort att jag börjat med det här!

61.
Jag hatar att gå på toa på en offentlig toalett om jag ser vem som var där innan.
62. Jag har lyckats få fisk med kastspö en gång och då fångade jag en abborre i ryggen som förmodligen stod i vägen för draget.
63. Jag är ganska så kinkig i matväg men majs, broccoli och kyckling slinker alltid ner.
64. Jag tror nog att jag klarar vissa grejer lite bättre än vad jag egentligen gör, typ datorer och huvudräkning.
65. Jag har hittat min livs kärlek och har nog aldrig kännt på det här viset för någon förut.
66. Jag är en sängpedant. Lakanet måste vara rakt, täcket ska ligga perfekt i påslakanet, bäddmadrassen på perfekt plats på sängen och kuddarna får inte vara för knölade.
67. Jag älskar rosa. "Nähä?!" kanske ni tänker. Men faktum är att jag är avundsjuk på alla småtjejer som kan gå helklädda i rosa utan att det ser mysko ut! Jag vill bli fem igen!
68. Jag älskar livet som student, men jag längtar även till den tiden då jobb inte är något problem och man bor på något mysigt ställe och har börjat etablera sig. Kanske en liten hund och fin familjebil!
69. Ibland blir jag så irriterad att jag inte kan göra någonting alls. Stampa i marken hårt brukar fungera.
70. Om jag ser en riktigt snygg mustang kan jag nästan få svårt att andas.

<< 51 - 60

Kommentarer
Postat av: Alx

Det där med toaletter känner jag igen. Själv så kan jag inte gå på en toalett om en främmande kille varit på den före mig. Aslöjligt, men så är det. Så på tentor har jag stenkoll på toaletterna, bara för att hålla reda på var det senast gick en tjej :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback