I'm on fire!

Inlines 13,0 km och sen 40 armhävningar på det. Den här gången vill jag dock vara extra tydlig med att dessa armhävningar inte gjordes under ett svep, utan snarare under tre (18 + 13 + 9).

Har även varit duktig och planterat den Amerikanska blåbärsbusken som jag tjatade till mig av mamma för 200 spänn, haha, hoppas den överlever. Jag använde i alla fall 50 liter torvmull till den rackarn så jag hoppas att det går bra! En buske kunde tydligen ge en skörd på 15 liter, inte illa!



En annan sak som jag gjort bra är att jag bokat ett läkarbesök imorgon för mitt kli. Hoppas hon vet på störten vad det är och knäpper lite med fingrarna och vips så är det borta.  Det vore guld!

Så mycket mer vettigt än så har jag nog inte gjort idag, om man inte räknar med att jag städade toaletten på övervåningen som vissterligen var på uppmaning från mor. Har varit ute i solen och haft det skönt mesta tiden av dagen!

Nu blire duschen och sen ett avsnitt Greys!

Pusskram


Kommentarer
Postat av: ellinor

morfar har två sådan i göteborg och satan vad blåbar de får. Men passa så inte fåglarna tar dom!

Postat av: ellinor

haha, blåbär menade jag såklart!

2010-06-17 @ 22:40:59
URL: http://hittaclownfisken.webblogg.se/
Postat av: Leia

Fina bilder:)

2010-06-19 @ 18:42:47
URL: http://novembervind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback