Lage

Tror bestämt sagt inte jag har presenterat er för Lage, vilket är en skam. Lage kom in i mitt liv måndagen den 31:a maj. Jag var lite nedstämd efter en tenta som inte riktigt hade gått som jag ville och som den underbara pojkvän jag har så kom han hem direkt för att muntra upp mig. Förmodligen hade det även denna gång gått över med hjälp av lite kyssar hans närvaro men min älskling hade med sig något mer, en present. Present var en stor, lurvig och helt bedårande gosedjurs-isbjörn.

Jag var lite kluven vad den lille skulle heta men bestämde mig ändå ganska så fort för Lage. Motivet till det här kanske lite speciella namnet är att den dagen Pontus och jag träffades så hade Lage namnsdag, vad kunde då vara mer passande?

Anlednigen till att jag fick Lage var att jag skulle kunna ha någon annan att krama om kvällarna innan jag skulle somna. Han så go min Pontus!



Kommentarer
Postat av: ellinor

ååh, jag har två Manfredar! En stor och en liten men den lilla har jag minsann fått köpa själv :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback