Tågbiljett till Borlänge - check!

Köpte idag en tågbiljett som ska ta mig till Borlänge och Peace and Love den 30:e juni! :D

Blev inte mer än 120 kronor faktiskt, men dock kommer jag åka Enköping - Västerås - Sala - Borlänge. Jag gjorde så hellre än att ta bussen till Uppsala och sen byta till tåg för att åka till Borlänge. Dessutom skulle det senare alternativet ta lika lång tid, om inte längre.

Den tågresean är ju inte direkt den enda jag kommer att göra i sommar....

Följande tågresor kommer jag att göra i sommar:

30 juni
Enköping - Västerås - Sala - Borlänge
restid: 2 timmar och 19 minuter

4 juli
Borlänge - Mjölby - Lund - Landskrona
restid: 7 timmar och 14 minuter

7 juli
Landskrona - Lund - Enköping
restid: 6 timmar och 3 minuter

30 juli
Enköping - Lund - Landskrona
restid: 6 timmar och 1 minut

8 augusti

Landskrona - Lund - Enköping
restid: 6 timmar och 3 minuter

Jag kommer alltså att tillbringa 27 timmar och 37 minuter på tåg i sommar. HÄRLIGT! Håller tummarna för att mitt mobila bredband fungerar på tåget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback