En 60-åring som aldrig tvättat...

Det var i alla fall intrycket jag fick i tvättstugan idag. Fast första frågan är nog ändå varför en 60-åring befinner sig i min tvättstuga?

Till och börja med så fick jag hjälpa han att läsa av tiden på alla maskiner då han såg dåligt. Inget fel med det men sen fick jag hjälpa till och dosera hans tvättmedel, som jag förövrigt själv suger på.

- Hur mycket sånt här ska jag ha då? Två skopor?
- Naa, en sopa räcker nog bra
- Jag tar två... jag hade i sån liten skopa först.
- Haha, okej.
- Jag har en kudde där i också så jag tar lite till.
- Hehe
- Jag har en kudde och tennisbollar där i! Ääh, lika bra att ha i resten också!

Till och börja med så var tvättmaskinen full av annan tvätt också så tror inte tennisbollarna gav den minsta verkan. Sen dessutom så ska man ju torktummla med tennisbollar och inte stoppa i dem i tvättmaskinen!
Haha, söt gubbe!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Hahahahahaha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback