Energikonferens!

Idag samlar Ankan och jag vuxenpoäng genom att deltaga i en Energikonferens på Uppsala Konsert och Kongress. Kostar två tusen för de andra som deltar men för studenter är det gratis! Gratis kunskap och vuxenpoäng, yey!

Igår så skrev vi nästan klart labbrapporten och första inlämningsuppgiften, bra jobbat Banankå! Sen efter skolan var Ankan och jag på ett utnarmkvällsevent som dock kanske inte var direkt vårt forum, men det visste vi inte när vi anmälde oss. Mummiga kycklingwraps i alla fall! :) Sen drog vi till Julki med Banankå och började välja vilka punkter vi vill ha med i projektarbetet i kursen Energeieffektiva :) Jag börjar få bättre inblick vad uppgiften verkligen går ut på, känns bra!

Måste börja fixa mig för dagens event för nio tar vi bussen mot stan!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Ankan

Hahaha fantastiskt fika och gösen var fin! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback