Full rulle!

Ledig dag idag men har ändå hunnit med en hel del. För att börja med så står det just nu en läcker (tror jag) schuashlasagne i ugnen! Fick för mig i söndags att köpa en schuash, som jag förövrigt knappt kan stava till, och jag har aldrig använt mig av det (i matlagning tänkte jag skriva men det skulle ju låta ganska så fel). Googlade på en schuashlasagne och hittade ett bra recept från tasteline.

Än så länge ser det bra ut där i ugnen... ^^


Mandy tittar in i ugnen på lasagnen

Lasagnen tittar mystiskt ut på Mandy

Juste, sen har jag ju faktiskt läst ganska så aktivt ur boken Byggnaden som system också. Gasch vad jag är bra! Ska faktiskt bara läsa de sista fem sidorna nu ur kapitel 10 (SCOOOORE).


Dagens outfit, förutom när jag lagar mat för då är det underkläder. linne och strumpor som gäller.

Sen har jag även gjort alla grejerna på dagens "To do list", den ni!



Snart är lasagnen klar! Vrålhungrig!

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback