Saknar att bara vara med mina älsklingar

Den här veckan har känns lite jobbig, bara massa plugg och jag träffar bara Pontus när han kommer hem mitt i natten och sen när vi vaknar och han drar till praktiken. I natt minns jag inte ens om jag vaknade när han kom hem, det enda jag minns är att jag hörde att han duschade. Måste ha varit helt galet trött.

Men jag tror jag skulle tycka det var jobbigare om det var tvärt om... att han inte sov här men var här om dagarna då jag ändå inte kan umgås på grund av plugget... så egentligen kanske det här är den bästa "lösningen".

Längtar i alla fall till den 22:a på kvällen, då alla tentor är skrivna. 23:e har jag och Pontus varit tillsammans i sju månader (iihh) och sen den 25:e hämtar jag hem min älsklingsvovve till Uppis. LÄNGTAR!


Mandy aka Giant Head och Pontus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback