Dagens Juice-problem

Idag tyckte jag inte om min BRAVO Friscus äpple/tranbär, konstigt. Eller ja, det verkar vara en sån där juice som man ibland tycker om och ibland inte.

Första gången jag köpte den så köpte jag den i en förpackning på en liter, jag grimaserade och tyckte den smakade blä. För några dagar sen på Ica så köpte jag den på liten flaska (350 ml) ovetandes om att jag hade druckit den förut. Om nom nom tyckte jag då.

Nu, denna morgon, så tog jag en liten flaska igen men kände bara USCH!

Hur kan det här komma sig? Jag tror knappast uicen byter smak efter dag... eller?

Jag funderar på om man kanske tycker den smakar konstigt just för att den innehåller dubbelt så mycket bakteriekultur. Om man luktar på den så luktar den mysko vare sig det är en smaka-gott-dag eller smaka-illa-dag.

Värt inlägg känner jag, haha.
Skola nu!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Ankan

Sv:Jaha du, pratade ni med varandra i sömnen eller..? :)



Hahahahahaaa! Fantastiskt Mandy speciellt på engelska!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback