Träning!

Har kommit igång med träningen nu och det känns riktigt bra. Ännu bättre känns det när jag nu i helgen ska åka på kryssning och förstöra det hela, men wathevaaah.

Igår var jag ute igen med min supderduperapp! En mil slutade kalaset på, grymt nöjd!

Som ni ser så blev det ganska så mycket foton på vissa av ställena. Råkade nämligen slinka in på en flummig diktrunda där det var fullt med dikter efter spåret. Lagom flummigt och underhållande! Fotade dem betydligt mer än vad jag faktiskt läste dem måste jag nog ändå erkänna. Kan bjuda på rundans allra första dikt, here we go!



Idag var dessutom Ankan och jag på gymmet halv nio för att köra ett mördaraxelpass med Muffen och Barban. Muffen är värsta biffen och vet exakt hur man ska göra för att plåga små stackars flickor till det yttersta. Om jag kommer att få träningsvärk? JA!

Efter träningspasset så la vi oss och läste lite ur boken Byggnaden som system. Jag skulle nästan vilja påstå att det där var världens bästa plugghängplats!




Ska snart cykla till ÖG för att käka med karln min :) Tanken var la egentligen att jag skulle på stan först och köpa träningsväska och sen därefter bara gå förbi ÖG och käka. Men nu var det så att rabatten (-30%) jag ville utnyttja tydligen bara funkade på Stadiums hemsida så det blev att beställa därifrån istället. Det flummiga var ändå att jag som fraktalternativ kunde välja att hämta ut den i butik samt som betalningsmetod kunde välja att betala i butik. Skitflummigt. Enda skillanden är ju att jag i förväg berättar vad jag ska handla, haha.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Maria F

tränar du vid blåsen nu? får ta å ses nån dag :)

Postat av: Alx

Haha, de där gubbarna på bilden längst ner var först utan kalsonger. Men folk tyckte det var olämpligt så då fick de klä på dem lite. Fast det visste du kanske redan :)

2010-09-17 @ 12:44:30
URL: http://tuttanochtoernrout.blogg.se/
Postat av: Areemmy

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2011-04-26 @ 12:17:24
URL: http://areemmy.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback