Gym snart! :O

Ankan och jag har boket en gymintroduktion idag klockan 13:00. Känns skönt redan nu att jag tagit steget till ett lite mera häslosamt liv. Kommer blir nice att börja gymma och känna sig lite mer stark och fit :)

Förut så tränade jag ju bara pass, men eftersom att man ibland börjar klockan ett så är det smidigt om man tiill exempel hinner gymma innan skolan. Det är nämligen så att den här perioden så går vi mycket ett till fem så det känns som en bra lösning att träna gym innan skolan (då inga pass knappt går) och pass efter skolan när det passar :)

Igår så var jag förresten ute på en promenix och använde mig av min senaste
app. Grymt bra app som kommer att få mig att bara vilja ut i den friska luften.

Om ni är lite nyfikna hur appen fungerar så kan ni kika in här och kolla hur min promenad registrerades igår!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Bra gjort gumman

2010-09-14 @ 18:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback