Traderafynd!

Budade på ett par boots på tradera imorse och fick dem för 110:-. Från H&M och endast använda en gång, jag är nöjd! Gillar att de är modellen lägre för då blir det mer som en tidig vårsko också :)

I min minneslista på tradera just nu har jag även tre klänningar, en kjol, två par skor, halsband med klocka, ett matchprogram från 1975 mellan Stoke och Queens Park Rangers och sen två stycken armbandsur i "guld". Kommer ju dock inte köpa allt, men ska försöka mig på matchprogrammet (till far), en av klänningarna och sen armbandsuren :)

Idag blir det plugg, tror faktiskt jag ska ge mig på Miljörätten en timme och sen gå över på att läsa lite i boken om Entreprenadjuridik!

Pusskram

Btw, idag är tulpanerna nästan ännu finare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback