Underbara dagar

Har varit några riktigta härliga dagar nu. Sol och inte alls ruggigt kallt utan mest skönt egentligen som en vacker vinterdag ska vara!

Hann ut i vädret en sväng i onsdags när jag var ledig, dock precis innan solen gick ner... men attans så mysigt det var!



Igår var det födelsedagsmiddag för Becca som fyllde 23 den 9:e. Av Sape och Mate fick hpn ett spel som hette Draw som vi spelade under kvällen. Spelet fungerar precis som Pictionary fast med "fula och mer laddade ord". Hur kul som helst!

Någon som kan komma på vad det här föreställer?


Ikväll blir det pojkvänsmys, antingen i Sävja eller här i Flogsta :) Jag har ju införskaffat mig ett månadsbusskort på stadsbussarna så nu behöver jag inte bry mig om mina bussresor!

Duscha nu!

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback