Bloggtorka

Har inte haft någon blogglust alls. Har hännt mycket som har fått mig att inte alls veta vad jag ska skriva, men mest tänker jag på morfar och lilla Nils.

Exjobbsångest men det löser sig nog... snart och snabbt hoppas jag! Har en idé som jag jobbar på, hoppas den går vägen :)

Under bloggtorkan har det inte hännt överdrivet mycket. Pontus fyllde i alla fall 22 år (stor kille nu) och det firades med Guschelovgasque på Norrlands. Riktigt trevligt, trots hög alkoholhalt. Brunch dagen efter hemma hos Cissi och Kim, förmodligen sista gången då båda har fått korridorsrum.

Tentaångesten börja smyga sig på så för att lindra den ska jag faktiskt plugga nu!
Ha det bäst folket!

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback