"Jag ska sy dig ett korsstygnsbroderi!"

Valborg var awesome, firades med bland annat Elin (hamburge-Elin), några från klassen och några kompisar plus respektive till dem. Riktigt lyckad dag, om man bortser från att det var lite kallt. Dock måste jag erkänna att det kändes lite konstigt att titta på forsränningen istället för att inte ränna själv, men det var också skönt att bara sitta där vid sidan om händelsen istället.

Dagen efter valborg (1:a maj såklart!) fixade och donade Elin och jag lite här hemma, städade och tvättade. Efter allt slit slog vi på två Astrid Lindgren-filmer, Saltkråkan - Tjorven, Båtsman och Moses och Lotta på bråkmakargatan. Riktigt mysigt med lite Astrid. Synd att Elin är livrädd för Fisen så hon fick stanna i buren.

Igår exjobbade Rally och jag, känns som vi börjar få lite struktur på allt och veta vart vi ligger i arbetet. Idag blir det också exjobb, cykling om 21 minuter mot geo!

Frulle nu!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Elin

Åhhhh.. det var en MYSIG dag! =) Mer saltkråkan åt folket! <3

Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-19 @ 02:37:02
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback