100 sanningar

Tio till!

11. Jag kan inte plugga om rummet är stökigt.
12. Jag använder alltid säkerhetsbälte i bussen.
13. Jag har ofta "fel" status på msn.
14. När jag kommer hem efter skolan byter jag alltid om till leggings och duntofflor, många gånger åker även bh:n av på en gång.
15. Jag hatar när folk pratar med mat i munnen.
16. Jag tycker om att titta på bilder på folk som på senare år har blivit feta.
17. Jag eldar upp ungefär tio värmeljus varje dag.
18.  Min första kompis som liten dog när jag gick i första ring.
19. Jag är ingen kattmänniska men jag vill ändå ha en katt senare i livet.
20. Jag är tokig i pennor, har sjukt många och köper ändå fler.

<< 1 - 10 - 21 - 30 >>

Kommentarer
Postat av: ankan

hahaha! Då får jag snart skicka en bild då! :;) Efter gödningen... :)

Postat av: sandra

haha! wtf? nummer 16? :P du är ju knäpp du ;) jag kan skicka en bild sen så småningom jag med! haha. puss

2009-02-12 @ 10:01:42
URL: http://goodgonebad.wordpress.com
Postat av: frida

sv. nej jag har operarat tån lite bara hehe! var helt konstigt med nageln på en tå! nu ska det förhoppningsvis bli bra :D



väntar med spänning på resten av listan ^^

2009-02-12 @ 17:26:09
URL: http://fridaalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback