Bloggen är bra att ha! :D

Fick för mig idag att ta ner mina samling av Bukowskinallar från vinden. Gick upp på husvinden för att leta rätt på enligt mig den gröna resväskan som jag lade alla nallarna i. Hittade ingen där så jag gick upp garagevinden istället för att leta, men även där utan resultat. Eftersom jag var hundra procent säker att jag hade lagt dem i en resväska så gick jag upp på husvinden igen för att kolla, men även då hittade jag ingenting.

Började bli lite smått fundersam vart och hur väskan hade lagts någonstans... och jag började även tvivla på hur väskan såg ut ochh om nallarna ens låg i en väska. Kom på den briljanta idéen att söka i bloggen för att kolla om jag hade skrivit något om när jag packade ner nallarna.
Jajemensan det hade jag!

igår packade jag ner alla mina bukowski-nallar,
har inte plats för dem längre.
tog emils gamla resväska istället för en kartong,
vill ju inte att råttorna tar dem..

Emils gamla resväska! Juste, nu minns jag! Jag hade missat att kolla i den väskan för den stod så fint uppradad bland de tomma resväskorna som vi faktiskt använder när vi reser :) Det är så himla bra att ha en blogg :D Och det här är inte första gången jag har fått hjälp av den!'

Mina älskade söta Bukowskinallar. Vet inte riktigt vilka eller hur många jag ska ta med till Uppis.



Nu ska jag åka med mamma till växthusen vida Boglösarondellen för att köpa några blommor!

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback