100 sanningar

51. På helgerna äter jag bara frukost och middag. Lunchen hinner jag aldrig med.

52. För ett år sen ungefär så lärde jag mig att rödbetor inte är inlagda rädisor.

53. Jag vågar inte kolla in i spegeln på toaletten om det är mörkt. Jag är ärrad för livet med Svarta Madam.

54. Jag har börjat ta av mig på överkroppen när jag äter hemma, bara för att inte skita ner kläderna med omöjliga fläckar.

55. Jag hatar att inte fatta saker så jag blir tvungen att be om hjälp.

56. Jag åker fortfarande på ungdomskort på bussen, det blir billigare så.

57. Jag har fått fem klagolappar sen jag flyttade hit i december, varav fyra var helt fel och förmodligen inte riktade till mig.

58. Jag har aldrig handlat något på tradera.

59. När jag var mindre tänkte jag att England och Frankrike var samma land.

60. När jag köper något så tar jag aldrig det som ligger längst fram eller längst upp.

 

<< 41 - 50 - 61 - 70 >>

Kommentarer
Postat av: Sandra

nummer 60 är klokt! så gör jag med :D helst det som är längst BAK typ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback